Wat kan ik doen?

Zorgen of klachten

De-Bruggen zet zich in voor de juiste begeleiding. Toch kan het gebeuren dat je ergens ontevreden over bent. Laat ons dit weten zodat we samen kunnen kijken wat we eraan kunnen doen.

Ik ben ontevreden

Wat kan ik doen?

Iedere (oud)cliënt, wettelijk vertegenwoordiger of naaste van een cliënt kan het laten weten als je ontevreden bent. Er zijn verschillende opties om van je te laten horen. Heb je, samen met andere bewoners een klacht, vraag of opmerking dan je ook altijd terecht bij de cliëntenraad (clientenraad@bijdebruggen.nl).

Begeleider of locatiemanager

Je kan altijd in gesprek gaan met je begeleider, de locatiemanager van jouw woning of met de persoon waar de klacht over gaat.

Cliëntvertrouwenspersoon

Je kunt met de cliëntvertrouwenspersoon gaan praten. Zij ondersteunen bij onvrede door er met je over te praten. Samen zoek je naar een mogelijke oplossing. Als je wilt, helpen ze je bij het indienen van een klacht. Ze kunnen ook mee naar een gesprek. Meer informatie over de cliëntvertrouwenspersoon vind je op hun website.

Interne klachtencommissie

Je kunt altijd een klacht indienen bij de klachtencommissie. Dit kan door een mail te sturen naar onderstaand mailadres. Omschrijf duidelijk je klacht. Zij zorgen dat de klacht bij de juiste persoon terecht komt en tijdig wordt afgehandeld.

E-mail: klachten@bijdebruggen.nl

Klachtenportaal Zorg

Bij Klachtenportaal Zorg werken geen medewerkers van De-Bruggen, ze zijn onafhankelijk. Deze mensen gaan met je in gesprek en zoeken met je naar een oplossing. Je kan hun bellen, schrijven of mailen.

Website: www.klachtenportaalzorg.nl
Telefoon: 0228-322205
E-mail: info@klachtenportaalzorg.nl

Geschillencommissie KPZ

Is je onvrede niet weggenomen ondanks dat deze door Klachtenportaal Zorg is behandeld? Dan kan je als cliënt of naaste contact leggen met de Geschillencommissie KPZ. Meer informatie is te vinden op onderstaande website.

Website: www.geschillencommissiekpz.nl